duminică, 20 martie 2011

Din Dilema Veche...Excelent!

Premise:
In dreapta telecomanda: 
Am dat total aiurea pe un post...hi! canta Pepe!...."aigeai aigeai.....plang de dorul ei/ iar pentru mine face cat o suta de femei". Surpriza, dar marturisesc: nu am schimbat postul pana nu am auzit refrenul de mai sus... :)
Cu mana stanga tin laptopul in brate in timp ce ma concentrez sa "zamislesc" ceva...pe blog....
Imagine de ansambul: televizor mergand in deriva, eu rasfoind presa "gustoasa".

Astfel am descoperit un articol excelent care ma unge pe suflet...din categoria "BUNDETOT" precum marca inregistrata a unui restaurant!
Mi -am permis sa il public mai departe, deoarece mi se pare mult prea bine scris incat sa nu fie citit de cat mai multa lume. Mi-am permis in egala msaura sa si subliniez niste pasaje geniale!

"Cezar PAUL-BĂDESCU | Cultura pe sticlă

Cutremurul? Un fleac! Să-i vezi în schimb pe Iri & Moni!...

Scriam cîndva că ştiriştii noştri bîţîie de nerăbdare în aşteptarea Apocalipsei, pe care s-o transmită ei în direct, iar publicul să stea cu ochii lipiţi de televizor, să se uite şi să se îngrozească. Vă închipuiţi ce rating epocal ar avea Apocalipsa în direct! Şi ce fericiţi ar fi oamenii de televiziune că, în sfîrşit, ar putea să titreze pe burtieră „A venit ADEVĂRATUL sfîrşit al lumii“. Va fi necesară precizarea cu „adevăratul“, scris cu verzale, pentru că pînă atunci acest titlu de burtieră va fi devenit o banalitate. Aproape că este încă de pe-acum. În lipsa catastrofei înfricoşătoare, ştiriştii noştri montează din titluri şi din filmări cîte o mică Apocalipsă la fiecare ninsoare mai serioasă, la fiecare rupere de nori, la fiecare alunecare de teren. Astfel, banalele ninsori „paralizează tot“, aduc „iadul alb“ şi „şoc şi groază sub nămeţi“, ruperile de nori înseamnă „şoc şi groază: a venit potopul!“, iar alunecările de teren sînt sinonime cu „şoc, groază şi i-a înghiţit pămîntul!“. Altfel, cînd nici de asemenea fenomene naturale nu au parte, pentru ştirişti există varianta cu accidentele de maşină, care aduc, desigur, „şoc şi groază pe şosele“. Cînd nu au loc nici accidente grave, oamenii de ştiri de la noi intră în fibrilaţie, pentru că li se pare că simt în ceafă respiraţia rece a audienţei zero. Şi atunci inventează apocalipse din te miri ce: din nu ştiu ce declaraţie-şoc a vreunui politician, din creşterea preţurilor sau din vreun divorţ monden. Păi nu? „Şoc şi groază: Iri şi Moni se despart!“ Săptămîna trecută, cît încă nu se întîmplase nimic, cele mai multe breaking news-uri, la Antena 3 şi mai ales la Realitatea TV, le-a făcut divorţul Columbenilor. Cum mai făcea Iri vreo declaraţie, cum mai mergea Moni cîţiva paşi către tribunal, cum ecranele televiziunilor de ştiri se umpleau de benzi galbene. 
De fiecare dată, părea că se va face un comunicat important pentru ţară. Români, nu închideţi televizoarele! "
Sursa: http://www.dilemaveche.ro/sectiune/mass-comedia/articol/cutremurul-un-fleac-sa-i-vezi-schimb-iri-moni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA ATI APUCAT SA ARUNCATI O PRIVIRE PESTE ARTICOL, ASTEPT COMENTARIILE VOASTRE!