miercuri, 21 septembrie 2011

Realmente "Amintiri din Olimp"

Amintiri din Olimp

Sunet de valuri, "muzicienii" de la terasa de alături, familistii din Olimp, asternuturi apretate, mobilier alb...receptionera -aceeași de 5 zile-...dacia 1310 in parcare....
Totul pare neschimbat....
Si da, uneori ai senzatia ca trebuie neaparat sa mergi drept fără sa te impiedici, de teama de a nu deranja -Doamne fereste- ordinea....

Nu stiu dacă sa mă bucur sau sa mă gândesc mai serios ce caut aici....cert este ca in sufletul meu Se nasc întrebări: oare toate acestea sunt "pastile pentru suflet?!"
....aceste marunte detalii care fac locurile dragi si familiare...
Pentru ca stiu sigur ca la sfârșitul zilei măcar un sfert dintre cei, probabil, 100 de oameni cazati aici, înainte de a pune capul pe perna, spun ușurați: Da....!!! Chiar da!

Si totuși in aceasta ordine deplina își fac loc si un BMW la intrare, un scaun de masaj jos la receptie si o sala de fitness....un fel de noul vechi sau vechiul nou....
Dar, in aceasta seara mă regăsesc si eu spunând: Da!...Chiar da! Ce bine e!

Atât de Putin ca sa fii fericit....atât de mult ca sa intelegi asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA ATI APUCAT SA ARUNCATI O PRIVIRE PESTE ARTICOL, ASTEPT COMENTARIILE VOASTRE!